Burmistrz Gminy Słomniki ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor/inspektor ds. inwestycji
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
- brak skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;
- wykształcenie wyższe techniczne;
- posiadanie prawa jazdy.
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym aplikacji biurowych.
2. Wymagania dodatkowe:
- wiedza w zakresie przepisów prawa a w szczególności ustroju administracji publicznej, przepisów kpa, ustawy o samorządzie gminnym i innych ustaw związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej;
- znajomość przepisów, ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, ustawy z dnia 11 września 2019 r.
- posiadanie uprawnień budowlanych jednej ze specjalności: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, inżynieryjnej (mostowej, drogowej, kolejowej, hydrotechnicznej i wyburzeniowej), instalacyjnej (instalacje telekomunikacyjne, instalacje sanitarne i elektryczne).
- znajomość programów do kosztorysowania;
- samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, lojalność, obowiązkowość.
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z prowadzeniem inwestycji budowlanych.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Wykonywanie czynności związanych z ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
- Sprawdzanie i kompletowanie dokumentacji projektowych przed wystąpieniem do właściwych organów administracji architektoniczno-budowlanej w sprawach zgłoszeń wykonywania robót lub pozwoleń na budowę;
- Koordynowanie i nadzorowanie spraw związanych z realizacją inwestycji i remontów prowadzonych na terenie Gminy w zakresie robót kubaturowych oraz nadzór nad prowadzonymi inwestycjami, kontrola zgodności wykonania robót z dokumentacją oraz terminowym przebiegiem robót;
- Prowadzenie rejestru i przechowywanie zawiadomień oraz decyzji o pozwoleniu na budowę wpływających ze Starostwa Powiatowego oraz Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego;
- Zlecanie przeglądów technicznych budynków;
- Prowadzenie i przechowywanie pełnej dokumentacji związanej z działalnością inwestycyjną i remontową robót kubaturowych;
- Przygotowywanie dokumentacji do przetargów na roboty inwestycyjne i remontowe obiektów kubaturowych;
- Przekazywanie placów budów dla obiektów kubaturowych;
- Opracowywanie planów rocznych i wieloletnich na zadania realizowane na terenie Gminy;
- Prowadzenie lub zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań oraz zapewnienie nadzoru autorskiego dla zadań inwestycyjnych.
- Prowadzenie uzgodnień związanych z przygotowywaniem dokumentacji projektowej.
- Współuczestnictwo w sporządzaniu sprawozdań Głównego Urzędu Statystycznego,
- Archiwizacja spraw z zakresu czynności.
4. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na danym stanowisku,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
5. Warunki pracy:
budynek piętrowy – brak windy
brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy
czas pracy: 1 etat
wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 4.800,00 zł – 6.000,00 zł brutto w zależności od posiadanego doświadczenia.
Więcej TUTAJ